در نجف اشرف طرح ساخت صحن و شبستان جامعی به نام حضرت فاطمه توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات در حال اجرا است. همراه اول در طرحی به نام «خشت‌هایی برای بهشت» مشترکین خود را به مشارکت در این طرح دعوت می‌کند.

مشترکین همراه اول می‌توانند با عضویت در طرح «خشت هایی برای بهشت»، در ساخت شبستانی به نام  حضرت فاطمه (س) در جوار حرم حضرت امیرالمومنین علی (ع) مشارکت کنند. در این طرح مشترکین همراه اول می‌توانند با پرداخت روزانه فقط ۱۱۰ تومان، به میزان یک خشت در ساخت این شبستان سهیم شوند. برای این کار باید عدد ۱۱۰ را به شماره تلفن 8888 ارسال کنند.

برای تشویق مشترکین همراه اول باید حس تعلق در ایشان تقویت می‌شد. بدون اینکه از کمک به انجام کاری در خارج از ایران دچار حس منفی شوند. این بازسازی توسط معماران ایرانی صورت می‌پذیرد، بنابراین انتقال حس مثبت از مشارکتی از نوع ایرانی باید در آگهی لحاظ می‌شد.

آگهی «خشت‌هایی برای بهشت» با حال و هوای معنوی ولی به شیوه‌ای نوین و با نشان دادن چهره‌هایی از سنین مختلف و از اقشار متفاوت ساخته شده است. آگهی با نریشن‌هایی در وصف حضرت فاطمه و اشاره به مشخص نبودن مزار آن حضرت شروع می‌شود تا در ادامه، هدف از این طرح یعنی ساخت صحن و شبستان در جوار حضرت علی (ع) ذکر شود. 

خروجی‌های این پروژه

خدمات ارائه شده

بادکوبه و همراه اول

با کلیک روی دکمۀ زیر، تمام جزئیات مربوط به همکاری بادکوبه و همراه اول را مشاهده خواهید کرد

تبلیغات همراه اول