"آلودگی هوا و گردوغبار" این عبارات چند سالی‌ست که به پدیده‌ی غالب هواشناسی در ایران تبدیل شده و البته در برخی از مناطق کشور شدت آنها بیشتر هم هست، تا جایی که گاهی حتی پنجره‌های بسته، حریف این حجم از آلودگی نیستند.

 

پنجره‌های UPVC هافمن از قابلیت بالایی برای مقابله با گردوغبار برخوردارند و این همان مزیت رقابتی است که بادکوبه به دنبال نشان دادن آن بود. درب و پنجره‌ از آن دست محصولاتی هستند که نمایش کارکرد و اثرگذاری‌شان بر کیفیت زندگی به آسانی ممکن نیست و این همان چیزی بود که ایده‌ی سناریوی یک نبرد را قوت بخشید تا بتواند مخاطب را با کارکرد آن مواجه کند.

 

"غبار بی غبار" یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های راهبردهای ارتباطی خلاق بادکوبه در سال‌های اخیر است؛ نکته‌ی قابل‌توجه در مورد این ویدئو، جلوه‌های ویژه‌ی آن است که با تخصص و ظرافت انجام شده است. در این ویدئو از دو بدل‌کار حرفه‌ای استفاده و با کمک سیستم تکثیر جمعیت (crowd) فضای مقابله میان دو سپاه باورپذیرتر شده است.

 

ویدئوی این کمپین ۹۰ پلان دارد که در ۸۴ پلان از آن Fx انجام شده است یعنی دو دقیقه از زمان ویدئو به صورت Full CG است و تمامی اجزا و فضاهای پلان‌ها ساخته شده است.

 

موسیقی متن این ویدئو به صورت اپیزودیک ساخته شده و شامل ۶ بخش است که به تناسب فضای هر بخش یعنی از آغاز نبرد تا بازگشت به قلعه، آهنگ‌سازی صورت گرفته است.

 

در این ویدیو، کودکی در خانه سرگرم بازی با اسباب‌بازی‌هایش است و با ورود گردوغبار از پنجره باز به سرفه می‌افتد، پس در خیالش نبرد بزرگی را تصور می‌کند که در آن شوالیه هافمن ناجی او در مقابل گردوغبار می‌شود.

 

شوالیه به عنوان نماد شخصیت برند هافمن در مقابل غول شکست‌ناپذیر گردوغبار که از هر سو می‌تازد، ایستادگی می‌کند و با نجات کودک و بازگرداندن او به فضای امن قلعه، همان آرامشی را که مخاطب از فضای خانه انتظار دارد به او انتقال می‌دهد، احساس آرامشی از ماندن گردوغبار پشت پنجره‌ها.

خروجی‌های این پروژه

تلویزیون / رادیو

خدمات ارائه شده

بادکوبه و هافمن

با کلیک روی دکمۀ زیر، تمام جزئیات مربوط به همکاری بادکوبه و هافمن را مشاهده خواهید کرد

تبلیغات هافمن