آپ ایکس وان

  • کمپین دیجیتال / میکروسایت / چالش در شبکه های اجتماعی
  • آسان پرداخت
  • تابستان 1394

هدف کمپین

تابستان 1394، شرکت «آسان پرداخت» پروموشنی را برای ترغیب مخاطبانش به انجام تراکنش بیشتر با «آپ» به اجرا در آورد. جایزۀ نهایی این پروموشن یک دستگاه خودروی BMW-X1 بود. هدف کمپین، افزایش آگاهی مخاطبان نسبت به پروموشن BMW-X1 در فضای دیجیتال و ترغیب آن‌ها به شرکت در این پروموشن و تراکنش بیشتر با «آپ» بود.

چالش چه بود؟

زمان بسیار محدود و اطلاع‌رسانی گسترده که باید در این زمان کم انجام می‌شد، مهم‌ترین چالش کمپین بود.

راه حل

در آن زمان اپلیکیشن «داب اسمش» به تازگی لانچ شده بود و هنوز در فضای دیجیتال همه‌گیر نشده بود. بعد از ساخت و پخش آگهی تلویزیونی «آپ ایکس وان» توسط آژانس تبلیغاتی بادکوبه، ایدۀ کمپین دیجیتال بر اساس ساختار موزیکال آگهی تلویزیونی و قابلیت اپلیکیشن «داب اسمش» به صورت زیر خلق شد:

« در ساخت موزیک ویدئو «آپ ایکس وان» مشارکت کنید و Gopro Hero4جایزه بگیرید!

اگر دلتان برای کمی هیجان و خنده تنگ شده و می‌خواهید که تابستان امسال کار بامزه‌ای انجام دهید، کافی است با موسیقی «آپ ایکس وان» از خودتان یا دوستان‌تان یک فیلم 15 ثانیه‌ای بگیرید و آن را برای «آپ» ارسال کنید. اگر دوست داشته باشید، می‌‌توانید آهنگ را هم خودتان بخوانید. سه ویدئو با لایک مردمی و سه ویدئو با انتخاب داوران جوایز نفیسی خواهند گرفت. همچنین با صحنه‌های منتخب از ویدئوهای دریافتی، موزیک ویدئوی «آپ ایکس وان» ساخته و در رسانه‌ها منتشر می‌شود. برای شنیدن و دانلود موسیقی «آپ ایکس وان» به سايت aapx1.ir مراجعه كنيد يا در اپليكيشن Dubsmash نام aapx1 را جستجو كنيد»

گام‌های اجرایی

(تصاویر مربوط به گام‌های اجرایی این کمپین را می توانید پایین همین صفحه ببینید)

  • طراحی میکروسایت کمپین: میکروسایت کمپین «آپ ایکس وان» با هدف ایجاد بهترین نقطۀ فرود در تبلیغات ATL و ایجاد پایگاه اطلاع رسانی رسمی کمپین و پروموشن BMW-X1 راه‌اندازی شد. از ویژگی‌های فنی این میکروسایت می‌توان به ظاهر مدرن و منطبق با اصول هنرهای تجسمی، طراحی واکنش‌گرا برای ارائه بهترین نمایش در انواع دستگاه‌های دسکتاپ و موبایل و تبلت، کابردپذیری و کد استاندارد و امن آن اشاره کرد.
  • مدیریت اکانت «آسان پرداخت» در اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی دیگر
  • تبلیغ و ترویج کمپین در رسانه‌های اجتماعی
  • طراحی و خلق انواع محتوای کابرپسند و اثرگذار در قالب متن، ویدیو، عکس و تصویر‌سازی برای استفاده در میکروسایت کمپین و شبکه‌های اجتماعی
  • طراحی بنر تبلیغاتی برای نمایش در سایت‌های پربازدید و اپلیکیشن‌های پرطرفدار موبایل و خرید جایگاه
  • نگارش ریپورتاژ آگهی برای انتشار در سایت‌های پرمخاطب و مذاکره با صاحبان این سایت‌ها برای نشر ریپورتاژ

نتیجه چه شد؟

خروجی‌های این پروژه

خدمات ارائه شده

بادکوبه و آسان پرداخت

با کلیک روی دکمۀ زیر، تمام جزئیات مربوط به همکاری بادکوبه و آسان پرداخت را مشاهده خواهید کرد

تبلیغات آسان پرداخت